გასულ წელს, IWSC Wine Judging in Georgia კონკურსზე გაცემული ოქროს მედლებიდან ერთ-ერთი “ალაზანის” 2022 წლის წინანდალს ერგო.
აღსანიშნავია, რომ კომპანიამ სახელი შეიცვალა და ის ბაზარზე წარმოდგენილია, როგორც „ავანდი“.
“ქართული ღვინის წარმატება მსგავსი მაღალი სანდოობის მქონე საერთაშორისო კონკურსში, გვიქმნის ღირებულებას ისეთ ქვეყნებშიც, სადაც ქართული ღვინო ჯერ არ სარგებლობს დიდი პოპულარობით,” ამბობს გიორგი ნადირაშვილი, კომპანია “ავანდის” დირექტორი.
ეს გამარჯვება მნიშვნელოვანი ნაბიჯია ევროპისა და ჩრდილოეთ ამერიკის ახალი ბაზრების ასათვისებლად.
წარმატების საიდუმლო:
შედეგები:
✅ გაზრდილი ინტერესი ბრენდის მიმართ საქართველოსა და დასავლეთ ევროპაში
✅ “ავანდის” ღვინო უკვე 3 მიშელინის ვარსკვლავის მქონე რესტორანშია ხელმისაწვდომი